Ben bugün iyi ki çok sevgili arkadaşlarımın davetini kabul edip gitmişim ve "Annemin Cesareti"ni görmüşüm.. Bloğumla alakasız ama çok etkilendim hem de çooook, Serpil Tamur'un oyunculuğuna,performasına hayran kaldım ve tabiki isimlerini şuan hatırlayamasam da diğer tüm oyuncuların...
İstanbuldaysanız Üsküdar Tekel Sahnesi'nde oynuyorlar, mutlaka izleyin.... Şiddetle tavsiyemdir..
NOT:Bilet fiyatları Devlet Tiyatroları'nda öğrenciler için 6 TL (hala yüksek lisans öğrencisi olduğumuzdan öğrenci fiyatlarını söyleyebiliyorum:))
Serpil Tamur'u tanımayanlar veya hatırlayamayanlar için wiki deki bilgiler buyrun : http://tr.wikipedia.org/wiki/Serpil_Tamur
Bol tiyatrolu günler efendim
Sevgiler..

0 yorum:

Yorum Gönder

İstediğiniz yorumu yapabilirsiniz ancak küfür, hakaret ve de kötü sözler içermezse bence kendinize saygı göstermiş olursunuz önce;) Hadi buyrun yorumlayın efendim:)