Şu yaşıma kadar makyaj konusu ile değil giydiğim kıyafetler ve aksesuarlarla da gittiğim her ortamda "ayyy çantan ne güzel, ne değişik, ne şeker bir kazak bu vb. " yorumları duymak beni mutlu etmiştir. ( bu konuda tabii ki melekler meleği, güzeller güzeli anneme teşekkürü bir borç bilirim çünkü kendisi giyim konusunda acayip zevkli, herkesin çok beğendiği bir tarzı olan,renkleri kombinde acayip yetenekli dünyanın en tatlı annesidir.) Benim hatırlayabildiğim zamanlar sanırım 7 yaşıma tekabül eder annem bizi giysilerin renkli dünyası ile tanıştırmıştı ve sanırım ilk kazaklarımdan biri Benetton gökkuşağı renklerinde merserize bir kazaktı, sonra annem bizi Nişantaşı Ceylan Bebe ve daha pek çok kaliteli markalardan giydirmeye başladı. Anneme ne kadar teşekkür etsek azdır, o bizim dünya güzelimizz, yaa anneciğim seni çok seviyorum..
Bu yazı da görüldüğü üzere makyaj-giyim konuları ile başlayıp anne sevgisi ile bitmiş bulunmaktadır ama ne yapayım ben annemi çok seviyorum yaaaaaa:)

0 yorum:

Yorum Gönder

İstediğiniz yorumu yapabilirsiniz ancak küfür, hakaret ve de kötü sözler içermezse bence kendinize saygı göstermiş olursunuz önce;) Hadi buyrun yorumlayın efendim:)