Benim bloguma açılış yazım aslında bu değil , daha önce blogcuda blog açıp stilinden memnun kalmadığımdan blogspota geçiş yapmış bulundum ve bu sebepten dolayı da açılış yazım az biraz değişmiş oluyor:)
Bloğumun açılışını yaptığım bu günde benim sunumuma çalışmam gerekiyor, en azından bir göz atmalıyım ama bugün hava o kadar güzeldi ki insanın sahilde oturup ince belli bardakta bir çay içesi geliyordu... Bahsettiğim yer İstanbul, aşık olduğum şehir:) Ama ben evdeydim sadece babiçkomla gezmeye ve ev alışverişine çıktık, sadece diyorum aslında o bana yeter de artar bile, canım babam benim, küçükken elimizden tutup parka götürürdü, büyüdük farklı aktivitelere yöneldik birlikte, turlamalarımız da meşhurdur, gezeriz civardaki teknolojik mağazaları fln, babam benim ya onu çok çok çok çok seviyorum ve yine blogcuda da olduğu gibi bloğumun açılış yazısını baba sevgisi (orda anne sevgisi idi) ile bitiriyorum zira sunum için taslak hazırlamam gerekiyor, perşembe yani 1 Nisan günü sunumum var, şaka gibi değil mi :)))))
Yine geleneği bozmayayım orda da şunu demiştim böyle bir blog giriş yazısı ancak benim tarafımdan baba sevgisi ile bitirilebilir ama ne yapayım babamı çok seviyorummmmmm:)

0 yorum:

Yorum Gönder

İstediğiniz yorumu yapabilirsiniz ancak küfür, hakaret ve de kötü sözler içermezse bence kendinize saygı göstermiş olursunuz önce;) Hadi buyrun yorumlayın efendim:)